
Ti 23.6. Klo 16-17 Espan lavalle Rock and Rollin ilosanomaa riehumaan. Kyllä sinne mennään ja siellä nähdään. Tuu mukaan ja kerro kaverillekkin. Laitetaan kesäinen Tiistai uusiksi. Ja saattaapi olla että meillä on paikalla yllätysesiintyjiä meidän mukana! Tuu tarkistaan! Vapaa pääsy!